Like This Blog

Facebook

Thursday, November 24, 2011

HARI TERAKHIRKU.... resign







Hari ini secara rasminya aku resign dari tempat ku kerja...  hari terakhir aku menjadi sebahagian dari team Aeon Credit Service . sedih!!  sedih meninggalkan kwn2 seofis.. rasa rindu dengan suasana di ofc yang telah aku 'kerjakan' selama 4 tahun ini. Walaubagaimanapun, aku harus realistik. Ada sesuatu yang lebih besar, demi masa depan ku yang harus aku kejar.. kerana itu, aku harus kuat, dan kena teruskan langkah...

Aku berasa beruntung, pengalaman kerja pertamaku meninggalkan kenangan yang 'hangat' dan menyenangkan. Terima kasih team CAD!! terima kasih organize farewell apa suma... terima kasih atas segala-galanya. kenangan bersama kamu akan tetap aku ingat sampai bila2.



kenangan di Aeon
TEAM CAD


2 comments:

  1. Sekadar tuk dijadikan kenangan...
    terima kasih pada yg sudi 'like' & share entri ini..

    ReplyDelete